zaterdag 17 augustus 2013

Haaksels in de pijplijn

Ik ben al heel lang bezig met haken en tegenwoordig is het echt een uit de hand gelopen hobby aan het worden. Ik heb verschillende projecten waar ik mee bezig ben en nog 1001 in mijn hoofd die ik nog wil maken. Aangezien iedereen in mijn omgeving altijd benieuwd is naar wat ik nu weer aan het maken ben, heb ik besloten jullie via een blog hiervan op de hoogte te houden. Ik vind dit echt wel spannend en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Momenteel ben ik met de volgende projecten bezig:

Een Sinterklaas en Zwarte Piet aangezien deze kindervriend binnenkort weer in het land zal zijn. Zoals je ziet vorderen ze goed.



Tegenwoordig ben ik helemaal verslaafd aan het haken van African Flowers.


Designer Heidi Bears is erin geslaagd om met deze lapjes de meest ongelooflijke dieren te creëren. Ik heb al een kikker gemaakt



en een stel nijlpaarden.



Benieuwd wat dit gaat worden ?


Het antwoord volgt in de loop van volgende week.

8 opmerkingen:

  1. Wat zijn die ontwerpen mooi hè van Heidi . Vind de Hippo en olifant ook zo mooi. Ik zie dat jij er al verschillende hebt gemaakt. Super mooi. Ik heb die van de beer maar durf er niet aan te beginnen. Zoveel verschillende en diktes. Hebben de Hippo en kikker dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik helemaal, welkom in blogland. Het is echt heel leuk, ook verslavend net als haken.

      Verwijderen
    2. Zijn ze niet fantastisch. Ik heb de nijlpaarden en de kikker met haaknaald 2 gemaakt en voor de tenen van de kikker heb je geloof ik ook breinaalden nr 3 nodig zonder knop.

      Verwijderen
  2. welkom, Je maakt allemaal mooi dingen met die granny squares :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak jij een prachtige dingen zeg.
    Mooie creaties zijn er voorbij gekomen hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je volger van mijn blog bent geworden.
    Ook zie ik dat je helemaal verslaafd bent aan de heidi bears patronen. De kikker is ook grappig. Zelf maak ik nu het paard, de olifant staat ook nog in de planning.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Erg hé, ik ben echt verslaafd aan het haken van die african flowers. Mijn pony is (eindelijk) af en ik ben net begonnen aan de olifant. Tot hier toe is het nijlpaard mijn favoriet.

      Verwijderen
  5. Super leuk allemaal! Die kikker wauw en die nijlpaarden! Gaan ook mijn to do lijst, en die is al zo lang...;)
    Groetjes, Jantine

    BeantwoordenVerwijderen