zondag 22 september 2013

Aapjes

Pffffff. Wat een week ! Ik ben zo slim geweest om deze week van mijn fiets te vallen. Dom, dom, dom !!! Het was echt een gênante situatie. Ik bleef met mijn tas achter mijn stuur hangen en de fiets werd onbestuurbaar. Daar ging ik. Frontaal, voor mijn eigen garagepoort. Om het nog gênanter te maken stopte er een dame met haar auto om te vragen of het wel ging (ja, er zijn nog vriendelijke mensen in de wereld). Ze bood zelfs aan om me naar huis te brengen. Het gevolg van dit hele verhaal dat de binnenkant van mijn handen behoorlijk geschaafd worden. Haken zat er dus niet echt in deze week.

Daarom zal ik jullie enkele aapjes laten zien uit het boekje "Aapjes haken" van Christel Krukkert die ik eerder maakte.

Dit superheld aapje hangt nu ergens in de held uit in Engeland.



En ook deze schattige piraat heeft ondertussen een nieuw thuis gevonden.


Zijn ze niet schattig.

Groetjes Fieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten